onsdag 20 augusti 2014

Tältsemester del 8

Måndag, 28 juli
Åkte till Danmark, Helsingör. 
Vi gick runt i affärer och jag köpte några saker. En ring, ett mobilskal och två par örhängen!
Vi åt även på en restaurang. vars namn jag inte minns, innan vi åkte tillbaka till Sverige. Jag åt återigen en caesarsallad och till den drack jag en hallon dricka som bokstavligt talat smakar hallonbåtar! Den är hur god som helst, så den rekommenderar jag att kolla efter om ni skulle hamna på ett matställe i Danmark! Det finns en av samma märke fast med citron smak och den är också hur god som helst! Jag prövade den någon gång när de bara hade den och inte hallon drickan.
På båten hem tyckte mamma att vi skulle sitta utomhus, så vi gjorde det. Inte kul! Det fanns heller inget att se på så, det blev inga bra foton.