söndag 21 oktober 2012

R.I.P mobil

I fredags (sista dagen på praon :'( det kunde varit en vecka till) slutade min mobil att fungera. Sad face, i alla fall skärmen reagera inte och så blev den alldeles varm. Inte vid batteriet utan uppe lite snett ovanför kameran. För er som undrar hade jag en Samsung Galaxy 5. I lördags åkte hela familjen in till kungsbacka så jag kunde köpa en ny mobil. Denna gång en Samsung Galaxy Y. Haha, ja. Jag valde mellan två (letade efter en billig mobil. Och som man nog märker är det inte många som kostar runt 1000 kronor.) Galaxy Y och Tipo (tror den hette så, en Sony mobil i alla fall) men jag gillar samsung så det fick bli det den här gången också.
Den är det. Inte så stor skillnad på den här och min gamla men denna är i alla fall lite bättre. Och snyggare är den också.