fredag 26 oktober 2012

Skriv... skriv...skriv

Då var det lov! Yey! En hel vecka ledighet! Skönt. Men sista dagen i skolan innan lovet har varit sådär, faktiskt. Som jag sagt så hade vi ju skrivning hela dagen idag. Skulle skriva en uppsats och jag vet inte riktigt vad jag skrev men det blir nog bra. Det var i alla fall konstiga ämnen att skriva om. 3 timmar satt vi och skrev, vi fick en rast halv tio. Men annars skrev vi hela tiden. Jag skrev på  2 papper med breda rader. Eller 1 papper var fyra vanliga sidor, så jag skrev egentligen 6 sidor. Suck. Hur jobbigt som helst, man hade lite ont i handen sista stunden. Då man skulle ren skriva med fin handstil. Jaja, det blev ganska snyggt i alla fall. Trots detta var det en ganska okej dag. Vi slutade elva! Var i skolan i 3 timmar! Det var skönt, mindre skönt var det att det tog 1 timme att komma hem idag också! Det suger! Satt på busshållplatsen i 24 minuter! Usch! Det var iskallt och tråkigt. 
När jag kom hem var jag helt ensam hemma. Så jag satte mig framför TV en stund och åt lite lunch eftersom vi slutade så tidigt idag kunde man välja om man ville äta i bamba. Jag ville inte. Fast jag hade ju hunnit med samma buss i alla fall. :P