torsdag 18 oktober 2012

sad face :(

Bloggade inget igår. Orkade helt enkelt inte. Först har jag ju praoat hela veckan (sista dagen imorgon, sad face :( jätte tråkigt. Ja, då är det vanlig skola igen sen). Dans har jag på onsdagar, men igår var vi (jag, min danslärare och några från min dansgrupp) på en föreställning. Within - Pontus Lidberg. Lite udda, men helt okej. Vissa moment var lite sega men slutet var i alla fall bäst. 
Idag har jag också praoat (så klart), jag kände för att vara kvar lite längre idag så jag stannade till 17.00. Det var jätte kul. Efter mellanmålet var vi ute en liten stund till sen gick vi in. Några pärlade pärlplatta och några målade. Jag målade. Och eftersom det dom gjorde hade mycket att göra med Halloween, gjorde jag också lite halloween inspirerat. Lite spindlar och pumpor m.m.

En bild från föreställningen. Jag vet inte om det är just den jag såg, men jag misstänker att bilden är från en föreställning i New York. Pontus Lidberg hade gjort en dansfilm. Och i vanliga fall brukar han göra en föreställning och sedan baserat på den göra en film. Denna gången gjorde han tvärtom. Föreställningen innehöll både live dans, film visning och i vissa fall båda samtidigt.