torsdag 24 januari 2013

50 frågor

1, När fyller du år? 3 juni
2, Vilken tjej-kändis önskar du var din syster? Kristen Stewart eller Miley Cyrus
3, Vilken kill-kändis önskar du var din bror? Hmm, ja. Robert Pattinson
4, Hur gammal tror du att du kommer vara när du gifter dig? .....
5, Vill du flytta utomlands när du blir äldre? Yes
6, Kan du går ner i spagat? Jag? Dröm vidare!
7, Hur gammal var du när du lärde dig cykla? Ska man minnas det?
8, Hur många hav har du badat i? två, kanske.
9, Hur många länder har du varit i? Vet inte riktigt. Spanien och Danmark i alla fall... Sverige :P
10, Vilka länder vill du besöka? USA, England och kanske några fler.
11, Vad skulle du döpa din dotter till om du hade en? Isabella eller något annat gulligt namn.
12, Vad skulle du döpa din son till om du hade en? Alexander möjligtvis.
13, Vilket är ditt favoritprogram? Body of proof
14, Vilket var ditt favoritprogram när du var liten? Inte vet jag.
15, Vilken är din favoritfilm? Usch, jag har så många! Men alla Twilight filmer, Snow white and the Huntsaman, Remember me, LOL....
16, Vilken är din favoritbok? Om jag kunde drömma(Twilight) och Så länge vi båda andas(breaking Dawn).
17, Skulle du helst vilja ha en amerikansk accent eller Brittisk? Amerikansk
18, Vilken sport gillar du? Dans, om det räknas.
19, Har du några husdjur? Fiskar, inte direkt världens mest sociala djur men, men.
20, Har du gått i någon kampsport? Nepp.
21, Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och en begränsad spanska.
22, Vilket är ditt favoritämne i skolan? Hemkunskap kanske... annars kan jag inte komma på något.
23, Vilket språk förutom ditt moderspråk hade du velat kunna flytande? Engelska.
24, Har du Tumblr? Ja.
25, Har du We Heart It? det också!
26, Gillar du att träna? det kan jag inte påstå.
27, Gillar du mest Titanic eller The Notebook? Har inte sett någon av dom.
28, Gillar du mest The simpsons eller Family guy? Kollar inte på någon.
29, Gillar du mest sommar eller vinter? SOMMAR!!!
30, Gillar du mest One Direction eller Justin Bieber? Ingen.
31, Favoritfärg? Svart, vit och silver
32, Vad skulle dina föräldrar döpt dig till om du var en kille? Rasmus, men min bror fick det namnet istället. 
33, Har du något smeknamn? Becca kan kalla mig Sötis ibland. Egentligen inget hon säger, men på hennes mobil heter jag så och har även märkt att hon använder det namnet på hennes blogg ibland.
34, Vem är din favorit person kändis i hela världen? Kristen Stewart
35, Vad skulle du göra om du fick 1 miljon? Först och främst skulle jag köpa en egen dator, sen kanske jag skulle vilja resa någonstans och självklart skulle jag shoppa upp en del också.
36, Kan du vissla? Nope
37, Spelar du något instrument? Om man räknar mitt piano spelade som jag spelar i små perioder.
38, Äter du frukost varje morgon? Helst inte.
39, Vilket är ditt favoritband? Nickelback
40, Vilken är din favoritartist? Miley Cyrus
41, Vilken typ av musik lyssnar du på? Mest rock och pop. 
42, Har du någon förebild? Nja, inte direkt.
43, Är du bra på att måla? sådär.
44, Vilken är din bästa vän? ...
45, Vilken är din favoritblogg? Cyrusmiley.blogg.se och kristenstewart.se. Tyvärr har CyrusMiley.blogg.se lagt ner, men den var bra förut!
46, Vilken sorts smak på te gillar du? Citron!
47, Favoritmat? Nachos
48, Favoritdjur? Typ alla kattdjur.
49, Favoritblomma? Eftersom jag inte är någon blom person säger jag ros, de är fina.
50, Varför bloggar du? För att jag känner för det.