måndag 28 januari 2013

Stackars Matilda, och alla andra som är tvungen att stå ut med folk utan fantasi.

Så går det när jag har tråkigt och man loggar in på skype! Då blir man inte av med mig i första taget, stackars Matilda. 
Och tråkigt har man när man spelat tråkiga spel på tråkiga Internet sidor alldeles för länga! Jag har inte ens en läxa jag kan somna i! Ibland, fast väldigt väldigt sällan, saknar man läxor. Som nu, hade jag haft en läxa att läsa hade jag somnat på noll tid, föresten jag skulle behövt en igår också... Hade ingen. 
Ska försöka hitta på något kul jag kan pigga upp mig själv och bloggen med imorgon. Som en film eller en bok.... om jag hinner/orkar. Juste, jag skulle ju måla naglarna. 

Stackars läsare, jag måste verkligen sluta blogga så här sent. Helt plötsligt är allt bara jobbigt och så måste man läsa det också.
Sitter hopplöst uttråkad och väntar på att Matilda ska bli klar med sitt inlägg så jag kan läsa det.
Detta var en alldeles för lång uppdatering om vad jag egentligen inte gör... För jag gör inget.
Tumblr_mhcvdti4vm1rkchmwo1_500_large
Tumblr_mcpj9r3clp1qhv6sjo1_400_large
Tumblr_mh557htk9b1qjdlz5o1_400_large