onsdag 23 januari 2013

Underbart!

Har varit i kungsbacka idag eftersom jag har dans. Vi (jag och Rasmus) mötte upp mamma där efter att ha tagit bussen in. Först åt jag en glass. Mmm, det var faktiskt länge sen, typ i somras! I alla fall har jag kanske nämnt min två väskor som gått sönder lite så där lagom. Antingen på skolan eller precis utanför. Jag vet inte om jag skrev om den senaste men i alla fall. Jag och Becca var på väg upp till bussen när axelbandet på den här väska också lossnar och väska dunsar ner i marken. Den här gången hade jag med mig datorn också... Typiskt, men den överlevde!
Var var jag? Jo, juste. Jag hade (efter att de två första väskorna gått sönder) bara en rosa väska kvar. Nja, inte direkt vad jag skulle ha valt. Hur länge har jag haft den? Det är bara några dagar så jag har överlevt. Men idag har jag i alla fall köpt en ny väska! Yey!
Det är den här väska men den översta texten och 19 är blå på min. Sen är min brun på undersida, jag vet faktiskt inte vilken färg den på bilden har, men jag tycker den ser brun ut. 
JAG HAR EN NY VÄSKA!