söndag 13 januari 2013

Babbel om egentligen ingenting

Det är tre klementin klyftor som sitter ihop, där längst ner under min tumme. Om man kollar lite noggrannare kan man se att de sitter ihop på klyftorna till höger. Den var ändå lite söt, ser lite ut som en fot på en kyckling! 
Jaja, i brist på annat att blogga om för det knasiga klementiner som ser ut som kyckling fötter. Igår var vi på IKEA och jag och Rasmus köpte varsin stol till våra rum. Äntligen är den obekväma och väldigt fula trästolen utanför mitt rum. Faktiskt ligger den i Rasmus våning säng tillsammans med Rasmus stol och mammas pilates boll, man kan ju undra varför dom ligger där. Men det är för mig ännu ett olöst mysterium. 
Eftersom en stol är det mest intressant jag har att skriva om är det antagligen därför jag inte bloggat, jag kunde ju förstås lagt upp en bild på mina nymålade naglar (eller de var nymålad i torsdags, men jag antar att det är så gott som nyligen) eller så kunde jag skriva om vad jag gjort idag. Fast med tanke på att bilden på mina naglar har spårlöst försvunnit och det enda jag gjort idag är att läsa min bok, så var stolen ganska intressant.