lördag 5 januari 2013

Grattis Pappa!

Vi var och fikade på ett ställe i kungsbacka eftersom pappa fyller år idag. Så vi firade honom lite där med farmor. Pappa känner väl typ de som ägde stället, mannen körde lastbil på pappas jobb tror jag(?1?). Jag åt en kladdkaka som var jätte god så det kunde ha varit sämre. 
Vi var även inne på Maxi och handla lite, vi kollade efter smaker till sodastreamern, vilket vi först inte hittade. Vi gick runt och kollade på alla möjliga ställen utan att hitta något. Mamma gav upp och frågade en tjej som jobbade där. Det visade sig att om vi bara tittat lite längre ner i en av hyllorna hade vi hittat dom.. Men, men. 
Det fanns en ganska stor låda med filmer för 20 kronor så jag hittade en film där Kristen Stewart var med i och en med Dakota Fanning. Eller det var nog två filmer med Dakota Fanning. Strunt samma fick i alla fall ännu mera filmer. Jag fick 7 nya filmer i julklapp, jag köpte tre i Ullared och har nu köpt två till, så jag kan inte längre klaga på att jag inte har några filmer. För det har jag!