onsdag 16 januari 2013

Bye, bye SO

Jag skulle ha bloggat igår men jag glömde min dator i skolan så jag kunde inte (Sad face). Och idag... Usch, jag hatar det här. Jag har aldrig något att skriva om, jag bara skriver massa text utan någon som helst anledning. Men vet ni vad, jag tänker berätta om min dag ändå. 
Jag har varit i skolan, haft lektioner. Juste, ja. Våran näst sista lektion är spanska, men jag och två till klasskamrater (varav en är Becca) går i en egen spanska klass. På våran skola skulle vi bli en klass mindre så man gjorde större klasser och rörde runt så man fick nya klasskamrater. Vi hamnade i en klass som va i en annan spanska klass. Från början var faktiskt fem stycken, men det var en som bytte till den andra klassen och Matilda som bytte klass. Så hon är kvar i spanska klassen men inte i 9C (som jag går i). Okej, nu ska jag komma till saken. Jag antar att lärarna inte riktigt vet att alla inte är i samma spanska klass. Så idag kom Anna (vår SO lärare) och sa till oss att  SO:n var inställd och gav oss en hemma uppgift vi skulle göra. Men hon kom inte till våran klass så vi visste inte om det försen Elina kom och sa till oss att vi slutade tidigare.
Okej, värdelöst! Nu skiter jag i det här! Varsågod!